torytelling je jedan od najrelevantnijih alata u današnjem poslovnom svijetu i koriste ga neke od najuspješnijih svjetskih kompanija i lidera (Airbnb, Nike, Apple, Microsoft…). Bilo da se radi o liderima u organizacijama i zajednicama ili brandovima, upravo je kreiranje i pričanje priča ključno u građenju veza s publikom kojoj se obraćamo (zaposlenici, kupci, javnost).Razvoj tehnologije i povećan broj komunikacijskih kanala, a time i informacija dovele su do smanjenja pažnje, zasićenosti i nezainteresiranosti. S druge strane, velike transformativne promjene u kompanijama, novi principi rada, ubrzani razvoj i zahtjevi tržišta, traže od lidera nove pristupe u vodstvu i motiviranju članova tima i organizacije.Više nije dovoljno reći koji je zadatak i koji cilj pred nama, brojkama i drugim racionalnim pokazateljima objasniti što nam je za činiti, potrebno je inspirirati organizaciju, postaviti viziju i približiti najvažnije lekcije – pojasniti tko smo i u što vjerujemo.Majda Joha, izvršna direktorica i Viktorija Matin, predsjednica Udruge nakon edukacije usvojile su određene vještine storytellinga te nastavljaju dalje, sa svojim timom u nove radne pobjede.Vjerujemo u Leptiriće, male i velike!